Chentaku

Daisypath Anniversary tickers

Kawenku

Daisypath Anniversary tickers

Si Comel

Lilypie First Birthday tickers

Thursday 17 May 2012

LAPAR! : Tapi tak tau nak makan apa

Lapar lapar lapar lapar lapar!

ni masalah aku sekarang, asyik lapar ja tp takda selera nak makan apa2 pon :(
tadi masa ngah menyibukkan diri siapkan keja, tekak ni tetiba ja rasa mengidam spaghetti.slurrrppppp!  tapi kan, yang bff aku buat lah, cikgu lis nama dia.

haaaaa, dulu masa duk serumah dgn bff aku ni mmg makanan ruji kami bley dikatakan spaghetti lah.   Dia pon pandai ja buat, aku makan ja.hehe.
tambah2 kalau spaghetti sos cendawan. letak sayur banyak2 mmg faberet kami berdua lah..makan tak hingat laki! oopppsss, masa 2 masing2 single lagi daaaa~

 sekadar gambar hiasan :)

huuuuuuuuu, sekarang rasa teringin sgt nak makan spaghetti yang bff aku ni masak. nyummy!
tapi memandangkan dia pon tengah mabuk2 sama macam aku, tak dapatlah nak merasa.cedeynya :(

tapi, aku tetap nak suarakan hasrat mengidam aku ni kat dia.  mesti dia tacing2 punya nanti..hehehhe. kot2 dapatlah aku makan.


p/s : Cikgu lis, lapar sgt...nanti free2 wekend aku p umah tolong masakkan eh. demi si kecik ni :P

No comments:

Post a Comment