Chentaku

Daisypath Anniversary tickers

Kawenku

Daisypath Anniversary tickers

Si Comel

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, 21 June 2012

Yeay!

Alhamdulillah, syukur :)
pasni dah ble balik duk berdua dgn en.hubby...eh3, tlupa plak dah bertiga skang ni.heh~ nanti merajuk plak yg kat dalam ni.susah.
yg beznya, tak gadoh nak tanggung rindu bertan2 dah.
klw sakit penin pon ada tempat nak bmanja...2 yang paling bez.haha.

 mwah!

tapi, yang tak beznya.....:(




baru ja balik, dah nak kena tinggal.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ taksukataksukataksuka!!
seminggu plak 2...aish! dia nak p masuk hutan, doh...huhu.
dah minat dia, xmo la halang2..bagi jala kan. isteri mithali kata kan.hihi
gpon, aku boleh balik kpg duk celah ketiak mak sminggu.hahaha :P 
rindu masakan mak~

Thursday, 14 June 2012

Mom to be.....

Alhamdulillah syukur :)

sebab??


ada rezeki nak jadi IBU..heee~
skang ni kandungan dah masuk 3bln +++
ahad lepas p buat 1st check up dgn doc..buat buku pink+amik darah+scan suma.  hepi sgt time scan 2, nampak la baby...pas2 jantung duk kelip2 macam rama-rama. doc cakap baru nak membentuk..tapi nampak la kepala dia macam bentuk alien (doc yg cakap)
huuuu..tp xpala, janji anak ibu sehat :)

cuma, kata doc uri aku kat bawah...tp doc kata normal lagi klw awal2 ni.  nanti baby dah besar cket, uri akan naik sendiri..mintak2 cam2 la kan.  mudah mudahan suma nya baik. amin~


Friday, 8 June 2012

Sekuel Kekasihku Seru kembali: WARIS!

Sapa ingat lagi Drama Seram KEKASIHKU SERU?? drama ni tayang masa taun 2008.

 Kekasihku Seru 2008

aku rasa ni la 1st drama seram aku xpenah miss tengok.  masa ni tgh study lagi, baru semester 2.  tetiap hari kamis malam jumaat dulu, aku dgn suma housemate..Na, Elly, Kakyat, Rina, Kaksha... pakat tetonggek dpn tb semata2 nak layan cita Kekasihku Seru ni...aiii, seram kot cita ni.  
tp lawak pon ada, housemate aku ni ada gak yg penakot. tapi stil nak tengok, tutup2 muka ngn bantai ala bagai. time hantuuuu muncul ja, suma pkat mjerit. hahaha. aku tumpang mjerit sekali sbb tkejut depa jerit... 

lama kot tunggu sekuel cita ni....dekat 4 taun dah baru la ada.  minggu depan 14Jun 2012 stat la sekuel ni, tajuk dia WARIS! 

 Waris 2012

betui2 xsabaq cek nak tengok cita ni!

ni cket sinopsis drama WARIS.

sekuel ini mengisahkan tentang kehidupan Rashad & Marisa selepas 10 tahun tragedi hitam berlaku. Marisa sebelum ini pernah diganggu oleh Waris kerana dia memerlukan seorang kekasih dari keturunan Mas Ayu untuk memastikan hayatnya berpanjangan.
Satu hari selepas 10 tahun kemudian, Rashad & Marisa telah membawa anak mereka, Amar bercuti di Terengganu. Dalam perjalanan, mereka telah terserempak dengan sebuah upacara pengebumian di mana seorang wanita telah dibunuh dengan kejam dan telah meninggalkan seorang anak perempuan kecil bernama Sarah.
Pada hari yang sama, Amar yang sedang bermain di tepi pantai telah hilang dari penglihatan mereka. Selepas dijumpai, Amar terkena sawan dan doktor mengesahkan Amar normal selepas melakukan pelbagai ujian. Sejak itu Amar telah berubah sikap dan menjadi murung serta mudah marah.
Apakah yang telah berlaku pada Amar? Adakah Waris telah bangkit semula? Siapakah Sarah yang sebenarnya? Dan berjayakah Mas Suri membebaskan keturunannya dari ancaman hitam Waris?

sapa2 yang minat drama seram ni, jom la pakat2 layan. hehe.


tapi kan, kali ni rasanya aku mst layan sorang2 ja...sbb laki aku xsuka cita seram.  ai, naseb lah..tp dia mst kena teman. kot2 la takot hantu, ble la nyorok2 blakang dia. hihihi.

Wednesday, 6 June 2012

What Is L.O.V.E ??

Tadi kan, masa ngah surf tenet...tjumpa la picture2 tomey n sweet ni.

meh kita kongsi bersama~ definisi C.I.N.T.A :)


 Cinta adalah hadiah paling bermakna :)


cinta adalah bagi girlfriend / isteri makan banyak-banyak sampai gemuk haha

*hahaha, ni tbalik kes aku..suami yg gemok sbb tolong perabis makanan isteri*

 love is to be with you all the time

*sampai dalam mimpi ikut*

 love is stubborn

*kadang-kadang la :P *
  
 berkongsi kegembiraan, ketawa bersama-sama sampai pecah perut

* selalunya la...hehehe *
 

2 orang mendayung bersama-sama

*dont get it* 

  tahan nafsu ikut si dia diet bersama-sama haha

*xda kot yang ni.hehe*


 jangan putus asa walaupun tak dilayan hoohoho

*hahahahaha.macam kena kat aku ja..sowie abg. i love u no matter what *

 kesabaran

*ini adalah dia*

 thinking of you

*all the time babeh*

 menunggu sms setiap masa

*dari dulu sampai sekarang*

 berani

*berani sgt*

 love is the best medicine

*Paling mujarab sekali, kan?*

 i love you this much!!

(here....it's me) heheheheh


p/s : How much i love u sayang~  

Friday, 1 June 2012

Saja ~ Saja ~

Tadaaaaaaaaaaaaa!!!











 comey kan mereka2 ni...




haish, rindu plak Debo kat kpg :(

Cekelat Susu oh Cekelat Susu~

Assalamualaikum :)

al kesahnya bermula.........pagi tadi masa ngh odw nak p keja, dalam bas. tetiba ja tekak ni terasa teringin nak makan cekelat..tau cekelat apa? ala....cekelat susu aku panggil. rasanya suma org pon panggil cekelat susu gak kot..heheh.

klw di ingat2 balik kan, cekelat susu ni aku penah hadiahkan kat laki aku.  
dulu.........masa baru duk ngorat2.  sbb aku kata aku suka cekelat ni, dia pon konon2 nak la rasa...aku pon pulun la cari. tapi dsebabkan dah lama sgt, aku pon dah lupa kat mana aku beli.haish!

okay! balik pada cita tadi..aku ngadu kat dia kata teringin cekelat susu.  hadoi! mana nak cari ah? ada lagi ka zaman ni cekelat tu? 
pada yang dah agak2 ilang ingatan pasai cekelat tuh..
ni dia rupa cekelat susu yg cedap dulu2 la..


 sekadar gambar hiasan :)

seingat aku la, ada 5 perasa kot...

1. Rose,
2. Coklat,
3. Kopi,
4. Kelapa nyoq
5. Susu

klw tanya aku, aku suka perasa rose n coklat.  tapi aku makan ja suma jenis perasa. haha. klw masuk dlm mulut tu, terus ngap2..siap bunyi krup krup krup lagi...kan?kan?kan?


alahai...mana la nak cari ni. duk tbayang2 ja rasa cekelat susu ni kat tekak :(