Chentaku

Daisypath Anniversary tickers

Kawenku

Daisypath Anniversary tickers

Si Comel

Lilypie First Birthday tickers

Friday 8 June 2012

Sekuel Kekasihku Seru kembali: WARIS!

Sapa ingat lagi Drama Seram KEKASIHKU SERU?? drama ni tayang masa taun 2008.

 Kekasihku Seru 2008

aku rasa ni la 1st drama seram aku xpenah miss tengok.  masa ni tgh study lagi, baru semester 2.  tetiap hari kamis malam jumaat dulu, aku dgn suma housemate..Na, Elly, Kakyat, Rina, Kaksha... pakat tetonggek dpn tb semata2 nak layan cita Kekasihku Seru ni...aiii, seram kot cita ni.  
tp lawak pon ada, housemate aku ni ada gak yg penakot. tapi stil nak tengok, tutup2 muka ngn bantai ala bagai. time hantuuuu muncul ja, suma pkat mjerit. hahaha. aku tumpang mjerit sekali sbb tkejut depa jerit... 

lama kot tunggu sekuel cita ni....dekat 4 taun dah baru la ada.  minggu depan 14Jun 2012 stat la sekuel ni, tajuk dia WARIS! 

 Waris 2012

betui2 xsabaq cek nak tengok cita ni!

ni cket sinopsis drama WARIS.

sekuel ini mengisahkan tentang kehidupan Rashad & Marisa selepas 10 tahun tragedi hitam berlaku. Marisa sebelum ini pernah diganggu oleh Waris kerana dia memerlukan seorang kekasih dari keturunan Mas Ayu untuk memastikan hayatnya berpanjangan.
Satu hari selepas 10 tahun kemudian, Rashad & Marisa telah membawa anak mereka, Amar bercuti di Terengganu. Dalam perjalanan, mereka telah terserempak dengan sebuah upacara pengebumian di mana seorang wanita telah dibunuh dengan kejam dan telah meninggalkan seorang anak perempuan kecil bernama Sarah.
Pada hari yang sama, Amar yang sedang bermain di tepi pantai telah hilang dari penglihatan mereka. Selepas dijumpai, Amar terkena sawan dan doktor mengesahkan Amar normal selepas melakukan pelbagai ujian. Sejak itu Amar telah berubah sikap dan menjadi murung serta mudah marah.
Apakah yang telah berlaku pada Amar? Adakah Waris telah bangkit semula? Siapakah Sarah yang sebenarnya? Dan berjayakah Mas Suri membebaskan keturunannya dari ancaman hitam Waris?

sapa2 yang minat drama seram ni, jom la pakat2 layan. hehe.


tapi kan, kali ni rasanya aku mst layan sorang2 ja...sbb laki aku xsuka cita seram.  ai, naseb lah..tp dia mst kena teman. kot2 la takot hantu, ble la nyorok2 blakang dia. hihihi.

No comments:

Post a Comment