Chentaku

Daisypath Anniversary tickers

Kawenku

Daisypath Anniversary tickers

Si Comel

Lilypie First Birthday tickers

Sunday 16 December 2012

Hope for the Best...

Assalamualaikum & Selamat Pagi readers!


Straight to the point, kemarin p checkup lagi sekali kat private..nak tengok my baby stil floating ka tak. aku  bukan men nebes lagi..dupdap dupdap! kononnya nak checkup pagi..bila sampai doc ada operation pulak. haiiiii. takjadi nak nebes...after lunch baru la ada balik. so, kami lakibini pusing2 la SP..n ajak our Maksu kuaq makan. n after perut dah di isi kenyang..p la nak jumpa doc balik. uisshhhh! kemain lagi ramai..kena la tunggu turn dalam sejam gak la...tup2 nurse tak panggil2 lagi..dah musykil dah. lama sgt..bila tanya, once again doc ngah sambut baby pulak..adooiii! penatnya tunggu lama2..

dalam pukui 4 jugak la dapat jumpa...dah la lama tunggu, bila jumpa..tadak plak gudnews T_T sedey tau!
doc check my baby stil floating..doc cakap 50-50. urghhhh. doc 2 mmg dah bt keputusan, if stil nk deliver kat dia..dia mmg nak operate ja. dia macam takmo take risk la try normal..takot cian kat aku. sakit normal pon rasa, sakit operate pon rasa.  
hmmmmmmm...taktau nak decide macamana lagi.

pagi tadi, weekly checkup kat KIA. kena jugak jumpa doc sbb dah masuk 38weeks tapi stil tak bersalin ( hai baby! suka duk dalam perut ibu ka? ). doc pon scan lagi. aku pon cita la kejadian kemarin kat doc ni. doc KIA check, dah masuk even belum betui2 penuh lagi la..dia advice aku jgn operate untuk 1st baby ni. try deliver normal dulu sbb stil ada masa untuk baby masuk. tp, klw dah tak berdaya nk normal  terpaksa jugak la operate kan. hmmm. 
aku pon klw boleh mmg nak try normal dulu. mana tau, kot time sakit 2 kepala baby menolak masuk kan..suma keja Allah. harap2 cam2 la jadi nya. hubby aku suh aku banyak2 bjalan lani..biaq tarikan graviti 2 tarik baby turun. cewah!!!

due date aku 25 dec 2012. if stil tak bersalin jugak, doc bagi lagi masa 6 hari. maksudnya 31 dec 2012 aku dah kena admit. dannnnnnnnnnnn 1 Jan 2013 kena masuk ubat paksa bersalin. huuuuuuuuu. takmotakmo! kita sama2 la tunggu baby nak kuaq 2012 ka 2013. huhu


Ya Allah, Kau permudahkanlah urusan aku ini. amin~


*80% baby gurl ( haha. excitednya nak tunggu saat itu )*
*estimate berat 2.8 - 3 kg ( berat jugak walaupon perut kecik )* 
*how much i really want to hug2 n kiss u my love!*

No comments:

Post a Comment